Sweet dreams!

Nämen tjenare!
Jag är fett trött.
Har skrivit lite av mitt fakta häfte till SO så jag behöver bara göra omslaget till fakta häftet i skolan.

Imorgon så ska vi ju börja kl 09:10 men inte imorgon...
För vi ska till bibblan. Va har valt varsin bok i klassen som vi har läst, och nu ska man välja ett stycke och göra en serie av det stycket! ;)

Jag tycker det ska bli kul! Men jag gillar ju att rita så det är ju inte så konstigt! haha.
Men så v ibörjar kl 08:40 - 45.
men då slipper vi gå på SV på Onsdag! så då börjar vi 09:00!



Men nu kollar jag på ballar av stål!
och ni ska få en skön låt som jag ♥!
sees BITCHES! ;)



Jose Gonzales- Heartbeats.


as chill! <3

jag ser galen ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0