awwwiiii Jossan!

kolla vad min älskling skreev!


dålig bild men ni kan se det bättre
på hennes blogg! (klicka på bilden!)


men igår så sov ju annie här! Vi kollade på några avsnitt från One Three Hill, och sedan på en film som heter ''youth in revolt''
Den var bra faktiskt!
Sen somnade vi vid 2.
Sen vaknade vi runt 11-12!
Då åt vi frukost sen bakade vi Chocolate chip cookies!
 
Dom blev inte så bra haha! har failat varje gång har gjort det 3 ggr.
Sen åkte annie och jag till Farsta Centrum och jag handlade ett par leggings.

Fast jag köpte helt svarta! Tänkte ha dom imorgon!


Det var nog allt
så ses vi imorgon! pussar !


och en extra kram till: Jossan och Annie de två bästa som finns!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0