AJ!

Hej bloggläsare!


Igår var jag ju vid Eriksdalsbadet!
Det var roligt där och så det var några turkar som höll på! fett jobbiga!
Men det finns 1 stor vattenruschkana(st) som typ alla stoppade vägen i och man stötte i väggen typ HELA TIDEN!
HAHA men sen åt vi lite.Vi badade typ i 5 timmar!
Mina fingrar var som russin!
:)

Men jag har fått lite sår!
Ett sår vid min lilltå slutade aldrig att blöda! Men det är ju för att det blandas med vatten!

Här är mina blåmärken!

man ser inte så bra men det gööör ooont!

haha tog med min digitalkamera bara, systemkameran hade inget batteri! :(
AJ!
jag har i stortsett ont ÖVERALLT!
HAHA

men nu ska jag till rusta med min mamma så hejdå!
en bild från i veckan!

haha! Love you guys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0