städdag..

tjoo!


 Idag var det första dagen på länge som jag inte haft huvudvärk! Har alltid det på Torsdagar... wierd!

Men iallafall min dag var chill! började med bild och den är alltid lugn tycker jag, så det var en bra start på dagen!
Sen så följde J och A med till farsta efter skolan i typ kanske  en timma bara! Så sen åkte vi hem..
Vi fick en bok i  Måndags på svenskan som man ska läsa 31 sidor varje vecka och sedan skriva i en läslogg...

Haha och jag har redan läst klart! haha OooPs! :O
Så jag vet inte vad jag ska göra de 4 veckorna när jag skulle läsa boken... Jaja vi får se :)

Imorgon så är det Syslöjd ,det är också en skön start lektion ;) Men efter skolan så ska jag möta upp min Faster så åker jag hem till min kusin! :D Saknar dig grymt Elin! :]


Men så jag vet inte om det blir så bra uppdatering i helgen då , men vi får se! :)

The book! :)

Men den är rättså lättläst! :)

thats me! The yellow cick - en :D

GAAH! så Jävla gott! NUTELLA!♥

haha miffad bild + gammal! men Vill bara säga att ni tjejer gör min dag! Tiden går snabbt när man har kul, och mina veckor går på en sekund känns det som! ♥♥♥ «3 Fortsätt som ni gör! Ni är bäst!


Pussar / AMANDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde det var kladdkaka :o

2011-02-20 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0