q (har aldrig skrivit en rubrig med bokstaven q!)






Men nu har jag! ;)

Men just nu känner jag mig rätt snurrig och har ont i halsen och GENOM FÖRKYLD!
Tror att jag kommer i morgon vet inte men hoppas! :D


Nu så har jag städat för det är Torsdag! Känns frächt och bra nu!
Jag har precis laddat ner lite spel till ipoden! :)


Jag har ju en as cool ipod!

en sån har jag! (bild från google) Visst är den cool!
älskar att det står coca-cola på!

Tyvär är min inte lika ''repfri'' som den här men  äsch!


Jag vann den på cocacola, jag svarade på 5 frågor och van! coolt huh! :D


men jaja nu ska jag vila lite till! :)

Så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kusun <3

Fan va nice bild blir as sugen på cola just nu :D

2011-02-08 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0