Jensen´s Bøfhus

Igår så var jag och Tora och Annie och jossan och åt på Jensen´s Bøfhus. Det var JÄTTE GOTT!!!
Vi köpte först 75 CL DRICKA!!! Asså den var jätte stor!
Sen så kom maten! Omg döör! Den var as god!

Sen efter det så tog vi efterrätt!
Jag tog en glass som man typ får fylla på hur mycket man vill (mjukglass) och så får man lägga på strössel och topping!



Sen så fick vi ta varsin helium ballong. Haha jag fick den största! :)
Sen så på tåget så andades vi in det haha :D hade aldrig gjort det ,har alltid velat testa!!

Time for pictures!

min outfit

Jossan och Tora ! <3


Jag och Jossan beställde den här! ;)


mmm COLA!!

KOLLA VAD STOR! haha

dålig bild men det var bara min digitalkamera! Min mat!

Annies mat! Revbensspjäll.

Toras mat, typ nachos med kyckling?? something...




NEXT TOP MODELS!


hett! haha kolla Annie bakom..

Josefin så fin!:)


haha vad gör du jossan! ;)

TORA !! <3


Fan vad skarp bild asså! haha! Min glass! :) Tora tog en likadan och jossan och annie tog chokladmoss
Tora sötnos!!!

Annie och Jossan tåflörtar! ;)

Love you guys! Ni betyder sååå mycket! <3

Haha Jossan!

Jag gick hem till Annie efter för att mamma skulle hämta mig! hon hämtade mig vid 00:00 typ haha!

haha ANNIE!


HOTT!

Crazy bitch!

DROOGAD! haha

haha





här är videon från Tunnelbanan När vi snackar med helium! :)









haha! Men asså vad snackar jag om!? Haha det känns as konstigt! :D
aaaahhh det funkar inte men här är länken!

http://www.youtube.com/watch?v=RF1sDckSJyk


Hej då nu ska jag  gå en promenad med mamma! :)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0