Första Februari!

Tja!

Igår:
Igår så var jag i skolan! Vi fick sluta tidigare för vi ska gå till En moske i morgon och det blir övertid så vi fick inställd SO!
Då följde jossan med mig hem och vi fotade lite och bakade!
här är bilder! :)

Jag orkar inte vända bilderna!
Jag plockar iallafall fram ingridienserna!

KLADDKAKA utan ägg bakade vi! Fy fan vad det var gott!

Med Marabou!

men vi la lite vid sidan om för att smälta och sedan...

hälla den över! mmmMMmm!

nämen! haha älskar diig! <3
Ser ut som en apa...


Haha liiite lös men as goood! Ni måste testa
Sök på kladdkaka utan ägg på google så är det en som typ heter Silvas recept klicka där! ;)

Juste när vi tog ut den från ugnen så brände jag mig :(

AJ! och jahg vet att min nagel är äcklig men det är fixart nu!blää!

foto josephine!

Foto Josephine!


det Var igåt det!





Idag:'
har jag varit hemma för jag vaknade imorse med att jag höll på att få migrän!
Så jag var hemma..
Sen nu så känns det som att jag har feber :(
Sen snorar jag och har ont i halsen...:'(
Buhuu
Jag vill faktiskt komma till skolan!
Saknar mina kompisar och så ska vi till en Moské som ska bli lite mer intressantare än synagogan i hope!


Men jag kommer inte ifall jag har feber,jag vill inte risker att bli mer sjuk..:(
Hej då och godnatt!
ha ett bra liv! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0