FY FAN

http://www.youtube.com/watch?v=R4vUQz-1i5o
Asåå en bra låt men väärsta videon!!

Jag är en djurvän och varje gång så gråter jag!!
Kolla ifall du börjar gråta!



sången handlar om en hund som heter Laijka .Laijka skickades upp i rymden för att se ifall levande kunde klara sig i rymden!
De gjorde rymdskeppet anpassat att den inte skulle åka ner igen!
Antagligen dog Laijka av att rymdraketen blev överhettad!

Hatar djurförsök!
Det är bara IDIOTER  som gör sådant!

Djur har också känslor,vafan varför kan man lika gärna inte plåga en människa för att testa om en 'rynkcreme' fungerar! Människor kan säga ifrån ! INTE DJUR!!! Det ända man ser hos djuren som blir utsatta det är deras ögon som förklarar!
DET ÄR SAMMA MED DE HÄR JÄVLA PÄLSARNA!

FY FAAN!
ni får tycka att jag är konstig,löjlig eller barnslig men i dont care! Just so you guys know!


Jag skulle göra nästan VAD SOM HELST för att få en katt, hund eller ja ett marsvin!
Men jag kan inte för jag är allergisk! Min dröm kommer inte att uppfyllas! Det känns hemskt!! JAG LOVAR!



Det är hemskt! Och det här är  ingenting gämfört med andra bilder!!
men dom lägger jag INTE upp!

ASSÅ HUR FAAN KAN MAN GöRA SÅHÄR!! bara för att en rik jävla kärring vill ha på sig en fin päls!!!!!

stackars sälar ! jag skämms över att vara människa när såna här totoala IDIOTER gör sånt här kallt!

kolla ögonen på den!♥

FUCK YOU äckliga vetenskaps män som använder djur som försöks obejekt!!!

förlåt för inlägget men jag är så JÄVLA FÖRBANNAD PÅ MÄNNISKOR IBLAND!!!!!


om ni någon gång ska köpa en päls! TÄNK  DÅ HUR DJURET SOM BÄRT PÄLSEN HAR LIDIT! SÅ SKA NI GÅ RUNT DÄR OCH VISA UPP '' kolla vad rik jag är som går runt i mink/säl/annan päls!''

hoppas inte ni gör det!

DET TROR JAG Iallafall inte!



HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0