Strömavbrott.

Hej idag när jag kom hem så pluggade jag lite och sen kom Sofia hem och sa att vi skulle laga middag.
Vi bestämmde oss för pannkakor.
Sen tog vi moppen till farsta och köpte det som behövdes och sen så köpte Sofia en skiva.
Sen när vi kommer hem så går vi in och ska lyssna på skivan...Men det går inte för det är FUCKING STRÖMAVBROTT Men det var ju inte så farligt att vi inte kunde lyssna på skivan utan det som var värst var att vi inte kunde laga pannkakor

Så vi ringde mamma och pappa som kollade på sängar och frågade om dem kunde handla pizza. Det var tydligen strömavbrott på säng affären också.
Men så ska Sofia duscha men då hinner hon bara blöta håret innan vattnet tar slut! Vi har en vattenpump som går på el så den funkade inte.

sen kommer mamma hem med pizza och pappa kommer med cola.
Så äter vi och sen blev min pizza kall och det går ju inte att värma den för det är strömavbrott !

Så Sofia och jag bestämmer oss för att sova hos morfar. Så pappa skjutsar oss dit så vi kan se idol och så att vi har vatten.
Så när vi är vid stallet så ringer mamma och säger att strömmen är tillbaka igen men vi åkte till morfar ändå så.. ja nu är jag här!

lite halvjobbig eftermiddag!

men ni ska få en låt från skivan här :

Annika Norlin- Fredrik.



God natt tror jag!

tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0