Jossan,Anni och Tora (sigge)

AAAAAAH! daaaaaaamp all texten jag skrev försvann!!!!!!
 aja jag har varigt i skolan sen skulle vi skoja med tora och jossan orkar inte skriva mer nu på grund av att jag får DAMP på mig själv
orkar inte förklara kolla jossans eller annis blogg där ifall dom har skrivit.


jag har skrivit text men det blev stort och svart och den texten syns inte på bloggen!! Skit wierd

aja puss och kram då...

Vi sa såhär: Asså vill ni vara med oss?


Dom: Aa men kommer ni snart eller?


Vi: aa vi skyndar oss hejdå!  Klick


så går vi upp och plingar på , och sen är vi med dem och jag leker kurragömma med Sigge!? Det var fett kul!


Bilder:
ajuste anni videon kunde jag inte få in på datan:(   (vi gjorde en video när vi gick)


ledsen men dom går inte att vända.
Sigge före och efter:


Före:



Efter:

HAHA men efter ett tag vande man sig.

Tora och sigge

fråga inte hur texten blev såhär! Det vet jag inte själv.

Wierd^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0