HaSSle + Anni

Tja! Jag var på HASSLE spelning igår med anni och min syrra och hennes kompisar.
Han var FETT bra! JAg har hanns autograf på armen och på en lapp! :D
När han sjöng så kollade han på mig ! haha men det var väl för att Anni och jag var fett korta jämfört med dom andra.
Det stället han spelade vid heter Kafé 44 asså det var skit litet där han sjöng, och det fanns inga fönster eller fläktar så det var as varmt.


Idag: Var i skolan och hade lektioner och på NO kollade vi på en film om ""kaxiga insekter"" och dem pratade det var SKIT tråkigt.

efter skolan så följde Anni med hem till mig, vi tog foton och sånt.
Nu kommer bilderna:


Hassle:



tänk bort vårat mongo faces, haha lite röd om kinderna! var fett nervös :D
 OOH kommer alltid minnas den dagen med dig ANN-MARIE  (och hassle..hehe)
jag har massor av bilder men jag orkar inte ladda upp dem men här är en liten kort video

Jag och Anni










HÄRLIGA BAMSE KRAMAR AMANDA!
(videon kommer next inlägg:) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0