FOTOSTUDIO!

Cha! idag så börjar vi 09:10, som varje Tisdag
förlåt för att jag inte skrivigt , men det är så att jag har omprov på matten på Onsdag, och då måste jag träna från när jag kommer hem till jag ska gå och sovaTRÅÅKIGT!

Men efter skolan så ska jag till en fotostudio med min syster.
Det kostar inget men bilderna får man köpa om man vill!
Man ska ta med 3 plagg och man ska vara osminkad och inte gjort något med håret (om man inte vill fixa sig där så behöver man inte det)

här får ni bilder från när Tora var på fotostudion




det var dom

hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett coolt!! :D Var tar man bilderna? Asså är det en affär eller nått? xD MEN HÄFTIGT! Vill också göra det :)

2010-09-29 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0