SV:








SV: Hej! kul att du läser min blogg ;).
Det finns ett ställe på Stureplan som heter:

det var där jag var.
Man går dit osminkad och håret ofixat om man vill, för dem sminkar och fixar håret gratis.
man ska ta med 3 olika plagg att ha på sig.
Sen tar man foton och dom säger hur du ska stå, men du får ge önskemål.
Sen får du vänta i väntrummet tills dom visar dig bilderna, det är dyrt!
Men jag tycker att det är absolut värt det! några kan man köpa, men det är inte ett måste såklart.
Man beställer tid på deras hemsida. Få mer info där ;)
Sök också på hitta.se om du inte vet vägen.
www.thestudio.se

fotot taget från svampen tror jag!
Hoppas du blev nöjd med svaret! Kram Amanda.

denna har jag inte visat.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0