Ragdoll!

Jag var ju hos min kusin som fyllde 20 igår och då sa hennes mamma som också är djurvän som jag att det finns en katt som heter Ragdoll, Ragdoll= trasdocka.
Den skulle tydligen vara allergi vänlig, så jag började att tänka på att jag VÄRKLIGEN SKULLE VILJA HA DEN!
Sen när jag kom hem så kollade jag på google och den katten var SKIT SÖT!


Fakta:

SE SÅ SÖÖÖT! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR jag tänker inte ge upp hoppet om dej kissemiss!




ååååh VILL HA!

Men när jag berättar om den för mamma så suckar hon bara ! BAJSA PÅ DIG MAMMA!
Pappa låter iallafall intresserad, man kan ju lotsas.

Jag: Kolla den är jätte söt, och den är lat och den är trevlig....blablablabla...


2 timmar senare.SKÄMT!


Jag: ... och den tar inte in fåglar eller iallafall det är mycket ovanligt.!


Mamma: suck... du vet att vi är allergiska.


Jag: JAAA! men asså den är allergi vänlig och jag är inte så allergisk jag får bara kli i ögonen och att näsan kliar.
och vi kan gå och testa mig. Jag tar tillochmed en SPRUTA för att skaffa en katt och det gör jag inte frivilligt, om man svimmar!


Mamma : suck och går.


Jag kanske ska börja kalla henne Mammasuck!
haha fattar ni! mammasuck! hehe


aja hej då som ni kanske märker så är jag inte så lite desperat!!


hahaha! har brottom så det blev mymmy istället för mummy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0