Migrän fuck you!!

hejsan , jag mår bättre nu asså som ni kanske förstår så har jag haft MIGRÄN och fuck vad jag hatar det!
Det börjar med att vi ska gå en promenad till sjötorpsskolan för att träslöjden är inställd.
fuck no jag tänker inte gå den , så jag gick till syslöjden där ena halvan av min klass är och jag flätade ett armband( jätte fint !!den blev orange och grön fy fan vad ful!)
sedan försvann det fläckar för ögonen, det är svårt att förklara t.ex såhär:

skit jobbigt!'men sen hämtade morfar mig och medans jag väntade på honom så kändes det som att jag skulle svimma och så mår man illa och har världens huvudvärk och är helt KRITVIT i ansiktet.
på vägen hem till mig så fick vi stanna för det kändes som att jag skulle spy, du vet man får mycket spott i munnen. Så jagh stog och spottade ett tag men et kom inget. Sen när jag om hem så skulle jag precis hoppa ner i sängen . så märker jag att jag behöver spy.
då gör jag det (vill inte gå in på detaljer)!


Sen sover jag i 2 timmar och nu mår jag bättre men jag är fortfarande lite skakis :S

men det var min dag! rolig va?


fan vad jag har lust att spela sims , jag ska fan göra det vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0