A new favourite!

Min dag har varigt bra.

Haha häromdan så anmälde jag anni och jossan oss till en pingis turnering vi kan ingenting haha men en rolig grej liksom.

 

Jossan: Jag vet inte ens hur man surfar! haha my cutie pie

 

Alan (elr någon kille): Survar heter det!



sen så på lappen där det stog vilka man skulle möta så skulle anni möta Jhon  och jossan yousef(s).
a och sen står det längst ner...


Amanda går vidare till nästa omgång!

Jag: VA ! vafan jag kan ju ingenting, och nu ska jag möta de bästa av de första!

Jossan och anni  och Tora skrattar bara....

haha.





sen så när det är turneringen så kör killarna och sen är det anni och Jhon.

det går inte att lägga in bilderna det blir ett rött kryss...
ni får dom i morgon.


sorry

men iallafall.
Men sen börjar killarna att typ spela rundpingis.
då hinner inte jag och jossan att köra så vi skiter i det.

efter skolan så går T , A och jag hem till jossan.
vi kollade på en film: frozen tror jag den hette.
men sen skulle tora rida efet typ halva filmen.


men vi fortstte att kolla., fy fan vad vidrig och hemsk.
isch.

Men sedan skulle jossan äta typ så anni och jag gick hem till Anni.

sen hämtade mamma mig och nu har jag ätit och nu sitter jag här.

Japp det var min dag.(bilder i morgon påminn mig!)

den gick tydligen-.- men jaja haha snygg bild va!

juste jag har en ny favvo låt .
LIISTEN !


Daniel Adams-Ray  - Gubben i lådan


trailer från filmen vi såg

fyfan vilken jävla mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0