10 10 23 -14:21

Igår var jag hos Fille med Anni,Jossan,Tora och en tjejkompis till Fille som hette Jennifer.
Vi kollade i gamla skolfoton oh fy fan Jossan och jag sitter och garvar ihjäl på alla som är sååå fula , medans dom andra halvsov.
Vi gick och la oss typ 03:00
Vi körde sanning eller konka. Skit kul!
Sen gick vi ut lite och jag Frös så in i helvete.
Men nu ska jag spela lite sims 3
Och i kväll sover jag hos morfar.
Mamma håller på att tapetsera i deras rum så ni ska få före och efter bilder på det sedan.
Mina sysslingar hade köpt var sin dator för 3900:-
Och jag behöver en dator(laptop) Så ska kolla in den sedan.
Det här fixade jag på en sida som heter Wordl 

Det står
'Pussar och kramar från Amanda
Ha det bra'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0