SVAR:








För det första så bad jag inte om ett svar, och för det andra så liksom rättar jag mig inte efter din pappa.
För det tredje så menade nog ingen att du skulle ta bort bloggen utan att du kanske skulle ta egna  bilder,för om det inte är Jossans bild förklara då noga för mig hur det kunde vara så att många bilder är exakt lika?! En tjejs bild har du som profilbild som också är precis lika, och sen en bild på din ''kusin'' som tydligen sånafall måste vara exakt lik min kompis anni och att dom har precis likadana bilder! hmm.. konstigt..??
Så förklara nu för mig noga hur du och jossan kunde ha exakt likadana bilder..
Och jossan publicerade inlägget före dig.

Så det här är mina frågor:

1. Förklara för mig hur du och många andra kan ha exakt likadana bilder.

2. Du skrev en kommentar på jossans blogg innan det här hände, då skrev du

sen på din blogg så skrev du att du inte ens vet vem jossan är förklara?

Aja
nu ber jag om ett svar iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0