inlägg!

tjenis penis!

Igår: Var det städdag, jag rensade mitt rum från massor av papper och skit och damm + kläder på det!
Sen damsög jag hallen osv...

Idag: Var jag i skolan som vanligt ... Sen så började två killar i klassen att bråka på gympan den ena bah:

Jag ska stoppa upp bollen i din kuk och blablabla....osv. tillslut så slängde min gympalärare ut honom! skit kul att se när killar i klassen är sååå töntiga...

Här ska ni få bilder från igår...







älskade den boken...Juste den påminnde mig om att jag ska gå till tandläkaren den 3 dec. En Fredag.





älllskaade den tröjan! jag sa att lepparden hette Myleo


Jag är så inihelvete COOL där asså!. Detta är den finaste bilden på mig hittils och kommer alltid att vara!
lol Det var i Spanien, Alicante!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0