SOM BARBRO!!:)

HAHA idag så var jag i skolan och jag var med Jossan och Anni (töönt) hihi och Tora och vi tog massor av bilder.
Haha jag svär Jossan och jag satt och skrattade hela So lektionen haha skrattar är jag tänker på det.
Vi skrattade åt en bild på BARBRO asså typ en 40 årig tant som gick förbi oss  på rasten, jag var tvungen att  ta kort ... ni förstår själva när jag visar den!
Vi döpte tanten till barbro!
HAHA så nu efter varje mening typ så ska vi säga som barbro haha t.ex "jag gillar mode, Som Barbro"
det är typ bara jag och jossan som fattar höhö.
Efter skolan så var Anni jag och Jossan ute och tog foton
Nu kommer bilderna:)
 
haha jag dör av skratt (och jossan jag vet att du skrattar nu!)
aja dettta är barbro! "som barbro"


jossan spelade på min i pod. ska inte skriva efter bilderna mer orkar ej:P



så det var allt .
juste ska sova hoss anni ikväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0