Paddling

Hej,
idag så paddlade vi med tjejerna i klassen.
Vi började vid badudden och sedan paddlade vi över till tyresö. Jag satt med Rebecca Å ,vi kom över först av alla:9
Sedan så badade jag, fast jag inte hade badkläder, asså jag badade med linne och trosor.
Det var jätte skönt men ändå lite kallt:9.
Efter det så spelade vi kubb och grillade korv.. jätte myyysigt!
Nu ska jag ringa Elin. Sen ska jag stoppa ner frigolit i väskan till Tora och Josephine de ska göra något test:9

Bilderna från idag!

becka
Becca och jag åkte med Monica (mentor) med hennes bil till badudden för vi skulle hjälpa henne att bära;9

då matade vi änder! det kändes jätte roligt för deras näbb är så hård och kall;9



fina svanar;9

när vi var framme:)

fiiin<3

bjuuuuuder!!(jag frös)



Anni häller sand på sig?!;9

hihi
Juste när vi skulle hem så kunde typ inte anni.fille och iman komma till land så Monica, jag och rebecca S fick åka ut till dem.
Och då sjöng dom....
"We are the losers my friend"

aja hej då kraaaamar
:9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0