Jaha

Tja tydligen hade Sofia (proffset!?) wikelid skrivit och fixat min blogg medans jag sov men jag tycker att det blev fint, vad tycker ni?

aja idag så var jag med anni och jossan efter skolan för vi slutade tidigare och jag hade utvecklingssamtal kl kvart i 5.

 Men vi tänkte ligga och sola lite med chips och läsk, så vi handlade allt och sedan när vi skulle gå och sola så ringer Syster och säger att jag måste skynda mig till utvecklingssamtalet.

Så jahapp det blev ju mycket sol;)

Men det gick bra på samtalet, bara lite mer plugg på matten:S :)
efter samtalet så skulle Sofia ha möte med rektorn om en grej.. (inget dumt)
aja sedan så åt vi på Donken.. ahh vilket fetto altså!
Sedan kom vi hem och jaa nu sitter jag här:)

det var min dag;)

oj oj oj ..... vilket konstvärk:O:)
hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0