Bilderna får beskriva.

IGÅR:

hottingar!

på gympan.

älskar er

fiin

vi kör den dära leken när man ska säga typ,(ett land på A) ock då ska man hoppa och seja det landet:)

Anni ser så korkad ut på denna bild.

HAha jag hoppade först

haha





haha samtidigt;)

han var as jobbig, han ville vara med oss på leken och han skulle gunga på sin luftgunga!?
 
IDAG:
VI hade en skola staffet i dag och som tur var så skulle inte jag vara med och då måste vi visa vägen
 för de som springer  och då hade anni kameran , så hon tog lite foton med den (det hade man aldrig trott :O. )


när hon väntade på de som sprang

såå fiin







När jag kom hem från skolan:







 Vi hörs:)<3
haha när jag bläddrade efter bilderna så såg jag denna bild, haha garvar i hjäl mig .
hur fan ser jag ut!

bjuder,bjuder,bjuder,bjuder haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0