Bilder från idag!

Hej först måste jag bara...
"#%¤&)(/#&%¤)(/)%R)/&E#W"%¤&#¤/%(

 aaaahhhh!!!! är så jävla förbannad right now,
jag gjorde en jätte fin bild på MIG;JOSSAN OCH ANNI
på photoshop och så står det :

Programmet måste stängas ner , söker efter en lösning på problemet!
SÅ FÖRSVINNER HELA JÄVLA SKITEN!!
det tog en HALVTIMMA FÖR MIG ATT GÖRA DEN OCH JO VAD HÄNDER HELA SKITEN FÖRSVINNER!

sen efter det så ska jag skriva ett inlägg på bloggen och hade redan laddat in 2 bilder.
JA DÅ STÄNGS HELA JÄVLA KUK FITT DATAN NER!!!!!!!!
 
då gick jag ut och hoppade av mig ilskan!

JAG SVÄR DET BLIXTRADE I MINA ÖGON!

Här ritade jag ut mina känslor:9


så ungefär!



Vilken fin skylt då!?:9
Bilderna får beskriva.









det var allt videosarna kommer antingen ikväll eller i morgon;9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0