OMG!

HEJ först måste jag bara säga att pappa har kopplat in elgitarren till stereon så det låter så in i HELVETE här just nu!HELA HUSET VIBRERAR....

AJA idag så var det en vanlig skoldag ..
sen så åkte jag hem och sen åkte jag ut med pappa och åt på mc donalds ...
Nu ska ni få höra...
Pappa och jag äter fridfullt och sedan så hör man hur några bråkar där nere:

Kille :Jag har fucking väntat på min hamburgare i 5 min nu!

Kassörskan:Ja den är nog snart klar, vi har mycket folk just nu.

Kille : jag facking bryr mig inte , jag ska ha min hamburgare!

sen blir han sur och slänger ner 2 kassa apparater!
och sedan var han på väg ut tills en Kille sa :

killens kompis: Idiot , jag fick vänta på den i tio minuter , måste du jämt bli såhär fuckt up!

killen: Vad sa du (och började gå mot hans kompis

sen tog killens kompisar honom och tog honom därifrån.
när papp och jag gick ut så var det vakter där

jag förstår om ni inte förstår men det är svårt att förklara:)
 
bilder:

mmmmm.. MAAAAAT!

Before

After:)



byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0