Mentorsdag!

Tjaba , tjena hallå, vi säger så!
 
Idag hade vi mentors dag här i ågesta, ja eller ågesta frilufts gård om man ska vara exakt.
jag cyklade dit hemmifrån :)
sen när jag kom fram så solade vi det var fett varmt:O
Sen spelade vi brännboll mot 6a och.....
vi vann!!!!!!! wohoooo
nu kommer bilder



vägen dit så jävla lerig jag sladdade fan med cykeln!

shteeek.

Tora min älskling!

Anni har köpt glass och är på väg mot mig.

höhö "så jävla hott"

åå i löve the sun!

där spelade vi brännboll.

myysigt!

det döda trädet på väg hem.visst är det fint?

Hehe sköönt i skuggan

yammie!

Och till sist mina nya skor (de är snyggare på):)
det var allt:)
ojuste en right now bild också;)



så ja (okej okej det var från igår men nu kommer från idag)

oj vad hett:)
nu ska jag kolla på EFTERLYST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0