:(inte min dag):

phuuh.
Jahapp då är man sjuk  2 gången på sommarlovet!
igår var det inte riktigt min dag om vi säger så...
Det börjar med att jag sov hos min kusin med min farmor, och sen kl 1  så skulle jag se min andra kusin som jag inte har sett på typ 1 och en halv vecka.
AA sen så skulle jag bara snabbt till Farsta med mamma och Sofia och köpa en bikini.
sen så tar det typ 2 timmar där!! aah värför är jag så långsam!



Sen så frågar mamma om vi inte ska åka till sjukhuset för att kolla mina hälar. Jag slog i dem i förriförrigår sen dess har det gjort as ont så jag knappt kunde gå.
aa och då så ville vi åka till sjukhuset för att kolla om det är nån spricka eller nått.



så vi åker till huddinge lättakut och väntar och väntar och väntar...
samtidigt lider jag av att jag inte träffat Elin än och hon väntar ju på mig!!


så sitter jag på sjukhus i 5 timmar!!
som tur var så var det inget i hälarna.

Men på sjukhuset så känner jag mig varm och lite tjock i halsen..

Sen så vet jag att jaah nu har jag fått feber.

Och då kan jag inte sova över med Elin för då blir hon sjuk!!



Men jag åker dit en stund och jag får mina presenter i efterskott .


ÅÅh Elin  BÄSTA BÄSTISEN I VÄRLDEN!!

jag fick : en klocka och ett best friends halsband och en grejsimojs till min nyckel.

sen åkte jag hem och lägger mig direkt och somnar sen efter 20 min typ så vaknar jag och kokar av värme, men jag svättas inte och så  fort jag tog ut foten så frös jag.

JAG HADE 39,5 graders feber.

och nu har jag legat på soffan hela långa dagen!!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0