''Jag är hellre ensam än lycklig med någon annan''








Hejsan! har precis läst ut ''I TAKET LYSER STJÄRNORNA'' aah! jag ska vara ärlig... jag sitter och gråter lite!!
så jävla sorglig! Rekomenderar den till alla spec tonåringar!

Den handlar om 13 åriga Jenna som har en cancer sjuk mamma,och Jenna bekymmrar sig över en massa grejer.
På en svenska lektion så skriver Jenna på en lapp såhär:''om du dör mamma,då tar jag livet av mig.''Jenna är kar i en kille som heter Sakke,Jenna gillar inte sin mormor men måste bo med mormor för att Jennas mamma(Liv)behöver hjälp!

Jag tänker att tänk om det var en själv!
här har ni en trailer till filmen för boken har kommit ut på film så här är den!



Ja ni kanske hör att den låter lite sorglig! MEN DET ÄR BARA BÖRJAN!!!
usch!!
 Men nu så ska vi snart käka köttfärssås och spaghetti ♥
Nu orkar jag inte skriva mer så vi ses väl!



HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: IMAN

ÄLSKAR DIG OXÅ LITTLEMISSWIKELID :D<3

2010-12-10 @ 20:06:30
URL: http://ylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0