Daniel Adams Ray!

Läget?!
Mohaha nu gick mamma och pappa ifrån mig för att snacka...hmm kan det vara presenter!? 
Men jag glömde säga att jag skulle på konsert igår med DANIEL ADAMS RAY! Det var i Nyköping så jag,pappa,Sofia,Alice,Emelie och jocke åkte dit.

 

Det tre sista var Sofias kompisar.

Det var rätt så mycket folk! och typ bara små fjortis ungar som tror att dom kan dansa -.- dom dansar i en ring och fnittrar och allt HAHA! Men det känndes inte som om pappa och jag passade in där! Det var bara ungdomar.

 

En tjej stirrade på mig och viskade till sin kompis som också stirrade på mig sen! Jag stirrade rakt in i deras ögon och tillslut så kollade dom ner !! HAHA det var fett kul! Såhär vaddå bara för att jag är liten och min pappa är stor så ska väl vi också få vara där! VAD FAN ÄR PROBLEMET! haha

 

Det tog 2 h att åka dit men det var mysigt att åka bil!

Men nu får ni PICTURES!


Gillar den bilden !

första gången man ser honom utan färg i ansiktet!

HAHA såklart ska jag ta en bild med honom!

Jag tycker att han är as söööt! 

Det var dom bra bilderna!

Nu ska jag göra mig i ordning för jag ska handla klart julklappar till släktingarna!

så vi hörs väl!

Ni ska bara få låtarna som han spelade.

 


Lilla Lady.

Himlen luktar plast.

Dum av dig.


Gubben i lådan.


Förlåt att jag aldrig sagt förlåt.

Svart.







Heeeeej dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0