3 days left...

Ja, idag dansade dom och jag var sjuk! BAJSKORV! (jag ska nog börja skriva med tjock text)

Men gaah! har piss tråkigt!
och jävlar vad mycket snö det är..
Ni kanske märker att jag är sur!
Den enda smilisen ja kommer använda idag är

Juste en grej skrattar jag åt det var såhär att (nej det var jobbigt med tjock text) nej men det var såhär att jag skulle sätta på en maskin igår(tvättmaskin) då snackar jag med mamma i telefonen ,och när jag ska hälla i tvättmedel så säger hon ,antingen är färgen på medlet rosa eller gult.

 

Och jag kollade under diskhon och såg bara en gul flaska så jag tog den.
Sen idag så ringde hon upp mig igen så att jag skulle sätta på en till maskin ,sen sa hon nu  såhär:


Mamma: Ja antingen rosa eller gult.


Jag: det finns bara en gul...


Mamma: vad står det på den då..?


jag :Ajax.


Mamma: Nej inte den,dom som du sa hälla i diskmaskinen står bredvid diskmaskinen...
tog du Ajax igår..?

Jag: hahahahaha, aah!Oj då tvättades aldrig kläderna va!?:)


Mamma:HAhahaha, nej hahaha vi får tvätta om dom! hahaha


Jag: Fan också jag som hängde upp tvätten också!hahaha...


Ja så gick det till! men denna gång tog jag iallafall rätt flaska!

men har ni tänkt på att det bara är 3 dagar kvar till jul! AAAA

Tur att jag nästan är klar!
btw fick en ny jul klänning igår jätte fin den satt perfekt bara att axelbanden blev lite långa , men det går att fixa!
Nu ska ni få lite gamla bilder.
(det smsade på min mobil nyss så jag gick dit för att se  vad det var men då tar jag upp hem telefonen och kollar after något sms, jag sa såhär : men vart fan tog smset vägen! )

och ja det är ok att skratta åt bilderna!Det var typ för 3 år sen! haha faaan vad fuul!



fyyyfaaaaaaaannnnnn!

HAHA ann-Marie!


HAHA dör!

på gotland haha typ 2008

på kneippbyn sofia och våran kusin skvätte vatten på oss så vi var helt dyngsura!

bååten saknar!

vi såg en säl! 2008 och en 2010:D

alltid lika het!

vårat hus innan vui byggde! fattar inte hur vi kunde köpa det!

detta var 1 år sedan! har ingen bild på huset nu tyvär.

men nu orkar jag inte mer
vi ses! vet ej om jag går till skolan imorgon-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0