VARIT PÅ TJEJMIDDAG!

Hejsan , ja som ni kanske förstår så har jag varit på tjejmiddag hos Tora! Cassie, Annie ,Jossan och jag var där.
Det var jätte kul tycte jag iallafall.
Jag sov över men först hade vi tänkt att alla skulle sova över men det kunde dom inte så det blav bara jag och Tora.
Vi sov i lekstugan,vi spelade kort och tejpade upp påsar på fönstrena så att ingen ser in.
Men när vi skulle sova så skrattade vi och pratade ett tag.. Sen så ramlade min påse ner och först blev jag rädd men sen så skrattade vi , för jag hade liksom satt up as mycket tejp och ändå ramlade den ner.
Sen så läste vi KP tidningar och skrattade för roliga texter som barn skrev haha typ som " Jag slog i pillen" haha vi gapskrattade as länge för vi var jätte trötta.
Sen idag så var vi med Amanda M och vi hoppade på studsmattan med bikinis och vattenspridaren sprutade på oss. Helt plötsligt så kommer Sigge (Toras hund) ut springande och sprang runt runt . Så vi fick försöka få tag på honom , och Tora har typ ett galler precis innanför dörren så att Sigge inte kan springa ut, Men så sa Amanda att hon inte var säker på att hon stängde den så vi stängde den igen och fortsatte att hoppa och så.
Sen så kommer Sigge igen så först får vi tag på honom sen så tog vi en kamera och filmade så sen när vi gick ut och stängde grinden och hoppade .... så kommer Sigge där igen så vi får tag på honom och kollar på videon.
Då ser man att han öppnar med tassen, så jävla smart hund asså . Han måste ha sett hur vi gjorde!
Men sen så låste vi ytterdörren också så vi fick hoppa ifred.
Sen så åkte Jag Amanda M och Tora bussen, dom skulle till stallet och jag skulle hem så jag åkte hem.


Jaja det var min dag!

Love: Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0