Skola imorgon ~.~

NEJ!.....

Bajskorv imorgon börjar skolan . NOHOo, aja  inte mycket att göra-.-' tyvär.
men det ska bli kul att träffa alla i klassen.
Längtar till Onsdag för då slutar vi 12:00
men somsagt så nästa datum att se fram emot är 9 JUNI!

Men Vinter är faktiskt mysig...
Man får gå runt i stora sjalar och vantar och värma sig och dricka varm choklad och kolla på film, very nice....
(jag räknade inte med skoldagarna !)

Ni kan få en bild ..... ska leta efter an gamal bild på mig...






ja.. jag posar:)

Jag ÄR snyggast !

Det var allt. nu ska vi köpa pizza.


Love:Amanda


Kommentarer
Postat av: Madelene

Du är så jävla söt amanda,

Fast hon som sitter på höger på andra bilden, Hon är Välldigt snygg och söt (a) <3

2010-08-23 @ 20:54:19
URL: http://madelenewikelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0