...

Nu är jag hemma igen.
gick och skulle skaffa kort idag, men det vär en så jävla lång kö så mamma och jag gick runt och kollade lite i affärer.
Sen när vi gick tillbaka för att kolla om vårat nummer hade kommit , vi hade 562 och nummret på skärmen visade 568 aaah BAJS  men sen tog vi en ny lapp men då bestämmde vi oss för att vänta!

 

Tillslut kom vi fram och han gav oss ett papper där pappa också skulle skriva på.
Sen sa han att man får ett gratis legitimation för ungdomar just nu så vi gick och tog kort i en foto automat (hihi det var roligt har aldrig gjort det förut) Aja så jag ska nog fixa det imorgon hoppas jag

fast det är ju också leverans tid

Aja hejdå Kraam

AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0