ÄLSKLING!

Grattis JOSEPHINE BRODEN! haha ska ägga dig!^^ nej jag skojja du sa ju att du inte ville så nej det ska jag inte!Men vi ses i skolan!
Idag så börjar ju vi 09:10 så jag åker hemmifrån kl 08:00 sen kommer jag till farsta väntar på 830 bussen till handenterminalen då kommer jag till vallhornsvägen utanför skogås.

om ni undrar varför jag inte tar tåget så är det för att det har varigt typ försenat varje morgon -.-
Så jag vågar inte chansa det får bli en annan dag.

Men nu har jag precis duschat så nu är jag fräsch

Nu åker familjen hemma, jag kanske ska göra mig i ordning har bara en halvtimma på mig typ!

Så vi ses ikväll hoppas jag!

HAVE A NICE DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0