Tjaaa!

Efter som jag inte har skrivit på länge så här kommer det: Förra Fredagen så  fick jag Anni och Rebecca S alla i skolan att gå ut på fotbolls planen pga klanteri på No'n inget brann det var bara rök. Alla killarna i klassen sa såhär :

Eric: Amanda ! du förstörde allt !

Amanda: Va det var ju anni som glömde att släcka brännaren! hihi

Eric: Men du skulle inte brännt en sån stor bit!

Amanda: Men det var ju Angelica (läraren) som gav den!:)

Daniel: Fail Amanda!

Amanda: Varför skyller alla på mig haha!

aja men 

Idag: idag var jag i skolan och vi bytte platser på matten och Sv och So.
Sen gjorde vi Nutidsfrågorna! jaa man kan ju säga att det gick ju Sådär!

men hur fan ska jag veta vem som ritade avmohammed på en rondellhund !?
Tror de att jag kan allt !
Aja efter skolan så skulle jag till Ågesta till mina Kusiner och då ska jag ta 742 bussen men jag tar 828 till farsta och då måste jag vänta på Vidja bussen för det är den ända bussen som går förbi ågesta och den gick om 1 timma aaaaahh!
så jag åkte tillbaka till skogås och så står 742 an där och jag ser hur den åker ! aaaaaahh får damp!
men sen får jag vänta i 12 min och sen kommer den!
Fick bara va hos min kusin i 1 timma FAN FAN FAN!
Pågrund av Lilla KORKADE JAG!

ajah puss och kram


de är svenskar och de sjunger såååå bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0