Ingen blogg paus längre:)

hej jag saknade att skriva på bloggen så nu ska jag skriva igen men kanske inte varje dag utan jag skriver när det passar!
jag har gjort om i mitt rum och Sofia har flyttat ner i sitt rum .
Mamma och jag har skruvat isär vånings-sängen och bytte med bodens sängar så nu har jag sängen som stog i
mitt rum i boden och min vånings-säng står i boden ni kanske inte förstår men det är svårt att förklara.
puss Amanda

såhär blev det i mitt och Sofias rum:)
mitt rum↓

fint?

det gula är en lampa.
vi är inte klara än hon ska ha en tapet och mer möbler och så.
var det fint?



hej då<3

Kommentarer
Postat av: anni

åhh vad fint :D <3

2010-04-18 @ 17:20:51
URL: http://velocette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0