HEJSAN

Hejsa hejsan idag var jag hemma på grund av illa mående ochlite sånt. Jag var iallafall kry nog att ta en promenad och ta lite vår bilder kommer vise dem i slutet på inlägget.
Jag ringde Tora och frågade vad jag fick på aktivitets dagen (i morgon)
och jag fick laser dome YES SCORE! haha
i morgon ska jag gå eftersom jag mår bättre:)
Bråkade med Sofia i eftermiddags så gick jag ut och så låste hon dörren den jäveln
som tur var så var boden öppen så jag gick dit:)
det var iskallt där inne så jag kommer nog bli lite förkyld !
TACK VARE SOFIA!!
aja nu kommer bilderna:








(vissa orkade jag inte skriva mitt namn på hehe)

hur hamnade jag där uppe? hihi

















loook aaat myy biiiggg eeeyyyee



lite suddig men den var GOOD!

the last pic:)
bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0