GRILLA:)

TJA. Idag är det valborg och min farmor är här, hon ska sova här.
ÅÅ längtar till maten det blir grillat marinerat kött och grönsaker och potais klyftor. MUMS!
I dag i skolan och det var typ en vanlig dag.
Jag satte upp studsmattans nät idag , aaah vad jobbigt det var man ska typ ha en meters tråd elelr det  ser ut som ett extremt längt skosnöre, sen ska man typ ta den in och ut in och ut, oj det lät konstigt haha.. eller är det bara jag som förstår! men aja så tar man den in och ut:P typ som att sy.
AS JOBBIGT!
hej då puss.
Juste hare bra mina älsklingar de ska ha grillkväll vid dreviken typ, ÅÅh jag ville också va med men jag kunde inte:( Men hoppas ni får en bra kväll!

älskar er alla♥

HAHA kolla vad jag hittade det var vid drev-viken också.
love you al guys (tora var inte med tyvär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0