God natt!♥

♥Hejsan min kusin Elin är här:)
och jag har varit hos henne i 2 dagar så nu ska vi hem till majj.
idag var vi i stan och jag köpte ett par blåa jeans tights och Elin 2 st randiga tröjor hon ville egentligen ha 3 st men hon visste inte hur mycket hon hade på kortet så hon fick besluts ångest sen bestämde hon sig för att lämna tillbax den ena men sen tänkte hon om hon gjorde fel.
Men sen åkte vi hem:)
i morgon så ska vi på bio vid sergel. Vi ska se Alice i underlandet eng tal jag vet att jag redan har sett den men jag ser den för det finns inget annat kul att se och hon har ej sätt den så jag ville vara snäll och den var bra så jaa...
men nu ska vi gå ner till husvagnen och kolla på film och sova
God natt.

SKRIVET AV: AMANDA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0