Elin here i come!♥

Hejsan Hejsan 
kom hem för kanske 2 timmer sen från Morfar.
ÅÅÅH jag badade hos honom saknar mitt badkar som FAN
Sen så spelade vi bingo:P vi brukar inte göra det det var typ 100  år sedan
vi köpte det för vi kände på oss att vi skulle vinna men tror ni att vi gjorde det?
om ni gör det så tror ni fel.. för det gjorde vi tyvär inte:(
Ajuste jag är så JÄVLA FÖRBANNAD DEN  JÄVLA SNÖN !!!
nu har det ju snöat igen FACK FACK FACK.
när jag kom hem så såg jag att min och Sofias sida på garderoben var borta
för pappa ska riva den lilla halvan av väggen ned till trappan.
Och nu är det gjort.
Och nu kommer mammas kompis Linnea och hennes 6 åriga son Alexander.
Om några timmar så ska jag åka och möta upp Elin.
jaaaaa.
puss & kram

SKRIVET AV: Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0